Sunday, March 6, 2011

abg sulong aku kawin

akhirnya kwin juga abg aku setelah aku dh ade anak 2.....,,ermmmm lambat kan..tp xpe dia lelaki..lmbt kwin pn xpe kan...umur dia baru 34thn ..mude lg...korg layan je la pic nih.....
     
  • sblm majlis akad nikah, sempat lg afif ngan paklong dia b'posing...kurang ckit debarannya
rombongan cik ayu ....ktorg lepak kt luar masjid dlu sementara tggu tok kadi datang..tok kadi yg boking msuk sptal so lama gak ktaorg tggu...apa nk wat nk nikah gak mlm tuh... tggula  tok kadi import dr kg sblh....
muka darwisy yg tensionnnnn sbb lmbt sgt paklong ni nikah....
aku jd tukang myibuk sbb rantai kakak ipar aku jatuh...apa lah abg aku x pandai btoi pakaikan....ish..ish...ish....
semasa majlis mkn b'adap.......tu mak dn ayah aku...syok btoi afif duk atas riba aki dia
majlis mnyambut menantu...pic ni sblh umah aku
majlis blum selesai lg tp badan darwisy dh b'peluh2...so kne tggal la baju dia...
tgk tuh darwisy x smpt nk pakai baju...hentam saje la labu.....janji b'posing..act aku malas nk  pakai baju dia...time cuaca panas sgt....belasoh je la......

1 comment:

  1. tahniah..dapat kakak ipar..

    tembamnye anak k.ayu yg kecik tue..kalah anak anie da..hehe

    ReplyDelete