Tuesday, October 18, 2011

AKHIRNYA....DPT JUGAK NAIK CRUISE TASIK

Cter ni dh lama,baru ade mood nk cter,biase ler mummy kejap ade kejap xde..mcm chipsmore la.
aritu mummy 1 family pg naik cruise tasik punyela xcited, anak teruna lg b'tambah xcited...dh lame usha nak naik tp tgk harge yg mahal xjd la naik...kebetulan aritu ade pameran ape ek..aduh dh lupe..mummy ni cpt sgt pelupa orgnya....dekat presint 2..otw nk blk lalu la kat monument (betulke eja) belasah je la....lalu tepi tasik ternampak la org naik cruise tu so stop le keta kt tepi..n kluar..alang2 kluar tnye staff kt ctu...brp herge naik cruise tu dewasa RM15.00 kanak2 RM10.00 half price 2 aritu..so mummy ckp ke cik hubby esok ahad la kita naik...anak mummy yg sulong dh xcited gler dh nih.memandangkan kami sampai dh ptg sgt solat asar pun belum so pujuk la kt anak mummy esok kite naik.dia pun ok...so layan je la pic mummy 1 family ni yg very xcited nk naik (mcm jakun la plak) hehehe





No comments:

Post a Comment

Post a Comment